Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

STEUN VEERMAN!!

  • Onze Verslaggever

    Waar blijft de kracht van de landbouw?

    Waar blijft de volmondige steun van de landbouw aan minister Veerman, die als landbouwer gebruik gemaakt heeft van de broodnodige E.U. landbouwsubsidies??.

    Waarom geen duidelijke berichtgeving vanuit de landbouw in algemene dagbladen, tegen de linkse journalisten en duidelijk voor alle consumenten??.

    Waarom moet Barend en v. Dorp onze landbouw minister in een verkeerd daglicht zetten, als zou deze hard werkende minister op duistere wijze E.U. subsidie geclaimd/ontvangen hebben??.

    Waarom zeggen Barend en v. Dorp niet wij verdienen met paar uur uitzenden van wat de massa lust zoveel X meer dan een hardwerkende landbouwminister incl zijn landbouwbedrijf en de subsidies. Waarom zeggen Barend en v. Dorp en de linkse journalisten dat niet??.

    Waarom moet een sector als de landbouw, onder het miniuum werken??.

    Waarom kan de landbouw als producent van ons veilig eten en de leverancier van de producten voor de bioindustrie, de milieu vriendelijke auto brandstof pas met hulp van (broodnodige) subsidies een normaal inkomen verwerven??.

    Wij zijn hard bezig met STEUNVEERMAN.

    K.C. Pasman en A. v. Gils ZHE heijningen b.v en Mech-centrum west-brabant b.v

    Klik hier voor het plaatsen van uw steunbetuiging aan Minister Veerman.

  • Boerin

    De kritiek op Veerman betreft het ontvangen van subsidies. “Heel” Nederland heeft wat gehoord van de media (flink opgeklopt!!!!) en alles wordt uit zijn verband getrokken.

    Maar in wezen gaat het ‘slechts’ om het feit, dat Veerman administratief zijn zaakjes niet op orde heeft. Dat is dom van Veerman, maar niet onoverkomelijk. Ik vind de actie Steunbetuiging aan Minister Veerman overdreven. Misschien is GroenLinks erop uit hem te laten af treden. Als onze volksvertegenwoordiging goed bij de les is, wordt het een hamerslag en heeft GroenLinks het nakijken.

    Wat betreft het inkomen van agrariërs: dat is bij vele beneden het minimuminkomen. Mijn grootste zorg is, dat de consument met de mond van alles belijdt en eist, maar wanneer het op kopen aankomt, heeft de consument de mond vol van GOEDKOOP. Kijk maar eens naar de opkomst van veel Jumbowinkels.

    Er is een tweedeling gaande in Nederland op dit gebied en dat baart mij zorgen. Het leidt de teloorgang in van de agrarische sector. Wanneer we afhankelijk worden van ons voedsel uit het buitenland, betekent dit dat we achter de feiten aanlopen en we geen zeggenschap meer hebben over wat ingevoerd wordt en dan bedoel ik met name de kwaliteit en daarmee gezegd de productieomstandigheden.

  • angela

    whiej jij bent sexy heb jij ook een neus gekocht bij die kerel hiej mij staat iej beter:D:D:D:P