Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Patat wordt weer duurder

• Blauw Gele Sensatie

Omdat de aardappeloogst dit jaar nogal tegenvalt.

Jammer.

• monique

Hier kan ik dus echt van balen he!!

• Fardau

Waaom baal je er van? Patat is een luxe-artikel; je kunt wel zonder. Dan neem je toch een keer minder vaak patat en zit je met je patatuitgaven weer op het oude niveau. Bovendien is het voor de aardappelboeren toch leuk, dat zij dit jaar wat meer verdienen aan de consumptie-aardappel. Daar ben je het toch mee eens, hoop ik!

• frank

maar door de tegenvallende ecconomie moet ik wel wat meer fast food nutigen omdat dat nog betaalbaar is maar als daar de prijs ook al van ga stijgen moet ik straks nog een lening afsluiten om patatjes te kunnen betalen.

• fardau

Wel nee joh, fastfood is helemaal niet goedkoper. Moet je eens zien welke kwalen je allemaal kunt krijgen bij overmatig/veelvuldig gebruik van fastfood. En wat het dan niet kost aan medicatie e.d.

Eet aardappels (zijn niet duur), bakje rauwkost erbij + gehaktballetje o.i.d. Moet jij eens zien hoe voordelig en gezond je eet. Nou jij weer.

• dodo

jaah, daar heb je gelijk in..

MAAR… je had het over ‘'overmatig/veelvuldig’

en als je een keertj geen zin hebt om te koken of een snelle hap nodig hebt…

kan je best een patatje halen!!

het is dan goedkoper.. als dat je aardappels vlees en groenten maakt.

Je hebt het zelf in de hand of je van een snelle hap… en weekelijkse of zelfs dagellijkse hab maakt!!

en in dat geval is dat wel erg dom! Want dan ben je in dat geval inderdaad goedkoper uit als je lekker een aardappel eet.

-xxxx- Dodo